Alya Villa Butik Otel

Yorumlar (4 Yorum)

Esra K 11/10/2017

Cevap Yaz

Muhafazakar aileler için ideal bi tatil mekanı. Özellikle villaya ait tam korunaklı havuz olması ve diğer villalar tarafından görülememesi en büyük avantajı. Gitmiş görmüş ve tabiri caizse bayılmış biri olarak tavsiye ederim

aysbts 06/09/2017

Akşam yemeği tek çeşitti. kızımın vejeteryan olduğunu söylediğimde mezelerle doyar diye bir cevap aldık. Sabah kahvaltısında toplam 12 adet yarim sucuk geldi 4 kisi icin.kisi basina bir bucuk dilim düstü saka gibi. Cok fazla ari oldugu icin havuzda rahat edemedik. Bir daha gelmeyi dusunmem.

AYLA_TRN 25/04/2017

Cevap Yaz

Konakladığımız villa 3 odalıydı. Odalar temiz ve klimalıydı. Her odada bir banyo bulunuyordu. Havuzu gerçekten tam korunaklıydı ve günlük temizleniyordu. Deniz ve plaj araba ile 10 dakikada ulaşabileceğimiz bir mesafedeydi. Mutfak kısmında ihtiyacımız olan herşey mevcuttu. Sabah kahvaltısı ve akşam yemeği açık büfe değildi ancak yemekler kesinlikle yeterli ve lezzetliydi. Personal güleryüzlü ve yardımseverdi. Huzurlu bir tatil geçirmek isteyen herkese tavsiye edebilirim. Tesis çam ormanları içerisinde bulunduğundan dolayı bunaltıcı nem ve sıcaklara maruz kalmıyorsunuz. Yalnız bal üretimi yapılan bir bölge olduğu için akşam saat 17 den sonra arılar havuz başına gelmeye başlıyor. Bu arıdan korkanlar yada alerjik tepki verenler için bir sorun teşkil edebilir. Biz o saatden sonra havuzu artık kullanmadığımız ve akşam yemeği için hazırlandığımızdan dolayı sorun yaşamadık. Akşam yemeğini restoranda yedikten sonra villaya geri döndüğümüzde arılarda artık gitmiş oluyordu. Bizde çayımızı demleyip bahcede keyifli sohbet eşliğinde güzel ve temiz havanın tadını çıkarıyorduk :) Arılara karşı ara sıra kullandığımız bir yöntemde kuru kahve yakmaktı. Bunu yaptığınızda arılar o bölgeye gelmiyor.

ahmet m 17/09/2016

Yorumlara sakın inanmayın arkadaşlar.. İki geceliğine 2800 tl para verip bu kadar zebil olacağımı asla hayal etmezdim.. Öncelikle otel ilk gorunuste muhtesem, havuzlu villalar tam muhafazakar aileler icin.. Esyalar yerlesip havuz basina inince goruyorsun ki 500 den fazla arı!! Her yer arı.. Otelin hemen üstünde arı kovanları var ve bütün arılar su içmeye havuzlara geliyor gün içinde.. Ben ve ailem abartısız iki günde 15 yerimizden sokulduk.. Çocuklar devamlı çığlık çığlığa... Hadi arıları göz önüne alıp geçtik bu mevzuyu, havuzların suyu muhtemelen dağdan gelen yer altı suları ile dolduruluyor, tüm gün havuz buz gibi güneş ne yaparsa yapsın ısınmıyor!! Yüzmek için turunç koyuna indik her gün ve deniz mükemmeldi.. Bir daha gelirmiyim?? ASLA!!

İslami Tatil Yorumları

İslami Tatil Yorumları olarak muhafazakar tatil konusunda herkesin kendine en uygun tatili yapmasına yardımcı olmayı hedefliyoruz.
Yapmayı düşündüğünüz muhafazakar tatil için gideceğiniz otelde sizden önce konaklamış ve orayı deneyimlemiş gerçek kişilerin yorumlarından faydalanın.
İslami Tatil Yorumları her zaman rehberiniz olarak yanınızda !