Elysium Thermal Hotel & Spa

Yorumlar (22 Yorum)

Şerefnur Koç 21/11/2018

Mükemmel
Geçen hafta eşimle birlikte gittik.İstanbul'a çok yakın olması bizim için çok güzel oldu.Yemeklerinden tutun odalarına kadar 4/4'lük bir otel kesinlikle tavsiye ederim.

Ali Ercan 20/11/2018

Cevap Yaz

Bence kış aylarında yapılacak en güzel şeylerden birisi termal otellere gitmek .Senede 2 kere mutlaka giderim bu sefer ElysiumOteli tercih ettim.Odalar muhteşem odalardan çıkmadan termal sulardan da yararlanabilmeniz ayrıca çok güzel tüm personelin sizlerle özel olarak ilgileniyor olması ve yemeklerin lezzeti ile beni fethetti herkese tavsiye ederim.

Aylin Süslü 20/11/2018

Biz balayı çifti olarak konakladık. Her şey çok güzeldi odalarındaki konfor, personellerin güler yüzlülüğü ve sundukları hizmetler çok güzeldi.Özellikle akşam yemeklerinin tadı hala damağımızda sırf bunun için bile bu oteli tercih edebilirsiniz.

Gökhan Soğuk 14/11/2018

Cevap Yaz

Kasim ayi icerisinde ailem ile birlikte 5 gunluk bir tatil icin Elysium oteli tercih ettik. Tatil sureci boyunca herhangi olumsuz bir durumla karsilasmadik. Yemekler, odalar, temizlik, personelin ilgisi, imkanlar, kisaca tatile ve otele dair tum detaylar sorunsuz ve kusursuzdu. Son derece keyifli ve guzel bir tatil oldu. İlgili herkese teşekkürler, gonul rahatlığı ile tercih edilebilecek aile dostu bir otel.

Gönül Koçak 14/11/2018

Hem İstanbula çok yakın hem de Her konuda memnun kaldığımızı belirterek özellikle kış aylarında güzel vakit geçirebileceginiz bir otel olduğunu düşünüyoruz. Termal havuzları, zengin menüsü, ve sunduğu diğer imkanları ile gayet güzel bir otel.

Gülsüm Güngör 14/11/2018

Cevap Yaz

5 gün 4 gece kaldığımız otelde herşey beklentinin üzerindeydi.Temizlik, termal su, müşteri memnuniyeti, yeme içme herşey çok güzeldi, mutlaka fırsat bulursak en kısa zamanda tekrar gelmeyi düşünüyoruz, teşekkürler.

İlyas Kanca 14/11/2018

Güzel ve kaliteli bir otel.Çok memnun kaldık.Çalışanlar ilgili ve güleryüzlü kesinlikle tavsiye edebileceğim bir yer.Temizlik ön planda.Yemeklerde çeşit fazla ve oldukça lezzetli.Burda keyifli bir konaklama yaptık.Otelde bizlerin rahatlığı için her şey düşünülmüş.İç dizayn olarak Osmanlı mimari görünüme sahip.Ailece güzel tatil geçirebilirsiniz

Hilal Güven 14/11/2018

Cevap Yaz

Öncelikle ilk defa tercih ettiğimiz bir otel olduğu için endişelendik ama daha kapıdan girer girmez bütün endişelerimiz gitti . Havuzlar , odalar , temizlik , kahvaltı şahaneydi . İlgili personeller sayesinde tatilimiz keyiflendi . Herkese teşekkür ederim şükranlarımı sunarım .

Hülya Yener 14/11/2018

Otelinize ilk defa geldik daha önce bu konsepti olan çok otellere gittim ancak içlerinden en kalitesi burası özellikle personeller cana yakın hizmet çok güzel termal otel olarak herkesin gelmesini tavsiye ederiz herkes işini severek yapıyor yemekler de çok lezzetli

İbrahim Döver 14/11/2018

Cevap Yaz

Otel çok güzel, özellikle yemekleri muhteşemdi. Kullanılan malzeme kalitesi, lezzet ve sunumu gerçekten çok başarılıydı. Biz çok memnun kaldık. Kesinlikle tavsiye ederim. Oda dizaynı gayet iyiydi. Osmanlı mimarisi görünümüyle gerçekten lüks bir otel.

İlknur Güçlü 14/11/2018

Öncelikle güleryüzlü personellerle sürekli karşılaşmaya hazırlıklı olun.Resmen ruhunuzun dinlendiğini hissediyorsunuz. Akşam yemekleri çok lezzetli.Termal suyun şifası ayrı zaten, açıkcası giriş yapmadan önce temizliği konusunda merak ettiğim konular vardı ama her yer tertemizdi. Zaten otelin ferah bir havası varTekrar görüşmek üzere..

Murat Ay 14/11/2018

Cevap Yaz

Tavsiye üzerine gittik ve çok memnun kaldık çok güzel bir otel çok temiz bir havası var termal turizm olarak tercih listenize koyabilirsiniz. Şahsen bizim için artık vazgeçilmez adres oldu çok memnun kaldık yemekler lezzetli odalar temiz ve ferah personelleri ile ön plana çıkıyor.Herkese tavsiye ediyorum.

İnci Gören 14/11/2018

Daha once kaldigim onlarca otel arasinda tereddutsuz ilk siraya yerlestiriyorum,otelin mimarisi personelin yogun ilgisi yemekleri gercekten harika,hayatimda ilk defa bi otele gelip dinlendigimi hissettim gercekten ellerinize saglik hizmet kelimesinin tam karsiligini bizlere verdiginiz icin

İsmail Kakınç 14/11/2018

Cevap Yaz

Otelin dizaynı ve konumu çok güzel.Havuzları ve thermal bölümü son derece güzel düşünülmüş. Thermal bölümündeki farklı sıcaklıklardaki havuzlar son derece güzel düşünülmüş ve siz sıcaktan bunaldığınızda hemen diğer havuza geçebiliyorsunuz.Saunası,buhar odası,tuz odası da gayet güzel.Herkese tavsiye ediyorum.

Burcu Uygun 14/11/2018

Odalar geniş ve modern yataklar rahat banyo da hem duş hem küvet var Otel temiz personel güleryüzlü kahvaltı mükemmel .Bayanlar için en üst katında açık termal olması da ayrıca çok güzeldi.

Kübra Sağlam 14/11/2018

Cevap Yaz

Güleryüzlü personel,resepsiyon görevlisinden yemekhane sorumlusu görevliler,havuz spa merkezi çalışanları hizmetlerinin kusursuz olması için ellerinden geleni yapıyorlar.Yemeklerin lezzeti üst seviyede,sabah kahvaltıda omlet tavsiye edilir,aşkla işini yapan personele hayran kalacaksınız.Otelin sunduğu hizmetler ve kaliteli konaklama memnun ediciydi. Teşekkürler

Zeynep Öncü 14/11/2018

Saglık problemleri yuzunden 10 gun kalmak zorunda oldugum bu otelde bir an olsun sıkılmadım. Termal otel deneyimi çok fazla olan biri olarak, yine sıkıcı bir tatil olacagını duşuncesi ile gittigim bu otelde hayatımin en guzel tatilinden birini yaptım. Hergun temizlenen oda,degişen havlular ve mükemmel açık bufesi ile tam anlamıyla dört dörtluktu.
Kaldıgım sure boyunca karşilastıgım guleryuzlu personeli,kaliteli hizmeti,ferah odalari,lezzetli açık bufesi,odalardaki havlu ve çarşafların hergun yenilenmesi,hamamının,saunasınin ve havuzunun sık sık temizlenip hijyene önem verilmesi, bu oteli benzerlerinden fazlasıyla farklı kılıyor.

Sinan Durmuş 14/11/2018

Cevap Yaz

2 çocuğum ve eşim ile birlikte 2 gün konaklama yaptık. Otel son derece güzel yemekleri personeli temizliği fiziki mekanı gayet hoş. Aldığı parayı hak ediyor. Kesinlikle tavsiye ediyorum. Şimdiden iyi tatiller dilerim herkese

Vildan Aygün 14/11/2018

Ailecek kaldığımız toplam 4 gece boyunca , genel olarak yemek kalitesi, havuz kalitesi ve yoğunluk açısından hiçbir sorun yaşamadık, ana tercih nedenimiz , açık bayanlara özel havuzdu, ödediğimiz ücretin karşılığı bir hizmet aldık, teşekkürler.

Çiğdem Ekşi 14/11/2018

Cevap Yaz

Ailecek kalabileceğiniz ve bay-bayan ayrı ayrı spa havuz kullanabileceğiniz güzel bir tesis. Tavsiye ederim. Esler özellikle cok rahat ediyor. Çocuklar bayılıyor. Her otelde sauna hamam havuz var ancak gercek termal havuz her yerde olmuyor

Elysium Thermal Hotel & Spa 31/10/2018

Elysium Thermal Hotel & Spa hakkında yorum ve düşüncelerinizi bu sayfadan paylaşabilirsiniz.

İslami Tatil Yorumları

İslami Tatil Yorumları olarak muhafazakar tatil konusunda herkesin kendine en uygun tatili yapmasına yardımcı olmayı hedefliyoruz.
Yapmayı düşündüğünüz muhafazakar tatil için gideceğiniz otelde sizden önce konaklamış ve orayı deneyimlemiş gerçek kişilerin yorumlarından faydalanın.
İslami Tatil Yorumları her zaman rehberiniz olarak yanınızda !