Golden Life Resort Hotel & SPA

Yorumlar (43 Yorum)

Pınar H 16/08/2017

Cevap Yaz

Öncelikli olarak otele karşı herhangi bir art niyetimin olmadığını belirtmek isterim. Otel 3 yıldızlı otel özelliklerini tam anlamıyla taşıyamasada odaları hergün genel olarak temizlenmektedir. Otele giriş yaptığımızda sabah 10 du kahvaltının son saatleri açık büfe açık bir alan içerisinde olduğundan sineklerle mücadele edebilirsiniz. Bu son derece normal sabah 8 de ilk kahvaltı saatinde böyle bir durumla karşılaşmazsınız. internet sitelerinde yazan konsept özellikleri biraz sahte diyebilirim. Gece çorbası yok dondurma saati yok zaten dondurmada yok saat 22:00 da bar kapanıyor ücretli bile olsa birşey alamazsınız. yanda büfe market var gibi komik cevaplar alabilirsiniz.otelde müzik duyamazsınız havuz başındaki bar sadece 15:00 ile 16:30 da açık oluyor içecek ve hergün hamburger patetes veriyor yani bahsettikleri gibi bir snack saati anca bu kadar. Özellikle kapalı bayanların tercih etme sebebi olan kapalı havuzun giyinme kabini duşu yok ordada haşema takılabilirsiniz ama nasılsa kadın diye mayo giyebileceğinizi düşünüyorsanız yanınızda önünüze havlu gerebilecek bir yakınınız olması şart. ayrıca hamam tarafından gelen kapı kitlenmediği için içeri her an bir turist erken bakabilecek durumdadır. ve ne yazıkki havuzun ısıtması yok güneş almadığından çok soğuk oluyor bu sebeple kendinize özel bir havuzmuş gibi kimsesiz sakin bir havuz olabiliyor. buz gibi serin su titreyerek yüzme komik doğrusu. Otelin yetkilisi otele 4 yıldız diyebilir ama personel 3 yıldızlı herşey dahilden bahsediyor yinede otelde çamaşır hizmeti yok bir tane ütüde nerdeyse bulunamıyor. Öğlen saatlerinde yemek bitebiliyor. Plaja tek servis saat 10:00 da dönüş akşama doğru 17 civarında plaj güzel dökme kum plaj kayalıklar 50 mt kadar ilerde suyu güzel yalnız plajda ücretli dedikleri herşey çok pahalı su 5 kola 20 gibi yiyecekleri sormayın derim. 2 saatlik bir deniz sefasından sonra dönün otele. turlar tavsiye ediliyor genelde hani fethiyeye gezmeye gidecekseniz otel size göre yalnız otel genelinde eğlenmek isterseniz sonuç hüsran. personele gelince hepsi çok iyi çocuklar. Çağlar Kübra ikilisinden turgay mesut beyler ferhat bey sonra ayşegül hanım güler yüzlüler. resepsiyonda gecede güner bey sabahda faruk bey neşe kaynağı Arif beyde cabası :) Yemeklere gelince patates sevmenizi öneririm kızartma hergün var çeşit az ama idare eder. Diğer otelin buraya üvey evlat gibi davrandığını söylediler doğrudur. teknik servis gelmez yetkili şikayetleri görmez. çok şikayetçi olduğunu gördüm. şimdi benim kanaatime gelince ortalama bir otel ne çok kötü ne çok iyi. odalar üstte ise sakin büyük caddeye bakan çatı katında kaldım jakuzili rahat bir odaydı. alt katlar daha basık dar balayı suitleri karşı binada ne durumda görmedim. ama balayı çifti değilseniz 2 yetişkin bir odaya tıkılırsanız durum biraz üzücü. çocuklardan nefret eden bir personelden bahsediyoruz. kaldıki çocuklar için hiç bir ayrıntı yok sabah süt bulunmaz. mutfakta harun beyden ısrarla isteyin.küçük bir çocuk havuzu. bilardo topları kayıp bulunursa saati 20 lira masa tenisi toplar kayıp olsada zıplamıyor. 1 tane tavla var kimse bulamayabiliyor. karavanadan çay içmeyi severseniz iyidir. gece su bile alamayabilirsiniz dedim ya yanda büfe var. havuzun içindeki ızgaralar ayak kesebiliyor. bu arada arabanız ile geldiyseniz otelin otoparkı yok cadde kenarına boş bulabilirseniz tabi park edebilirsiniz. bardaki buz makinesi eski galiba zor çalışıyor bazen buz bulamayabilirsiniz. soda bitebilir 2 gün gelmeyebilir. kola fanta sprite soğuk çay seviyorsanız iyidir. bu arada plaj 5,8 kilometredir. yürüme mesafesi olamayacak kadar sıkıntılı. internet sitelerini güncellemediklerini söyleyebilirler sinirlenmeyin. Sonuç olarak bu otele verilebilecek rakam bir hafta için 2 yetişkin 1 çocuk 1000 civarı diyebilirim. daha fazla para vercekseniz farklı bir otel arayışınıza geçebilirsiniz. bir de yaşadığınız problemlerde tek cevap bu bizim problemimiz değil gibi değişik bir cümle duyabilirsiniz. personeli ben sevdim ama sevmeyen çok olabiliyor. abla abi hitap şekilleri bana sıcak geldi. şimdi tatilinizi alıp öyle okuyorsanız yorumları geçmiş olsun eğlenmeye bakın. espiriler patlatın gülümseyin pozitif kalın yoksa inanın hayatınızın en berbat tatili sizi bekler yok daha almadıysanız birkez daha düşünün derim. şahsen birdaha yolum bu otele düşmez. Saygılarımla

faruk5228 13/08/2017

Balayi cifti olrak gttik ve bin pisman olarak geri donduk... Cok begenerek aldgm bornoz takimimin havlusunu otel havlusu sanarak almslar bilgi verdik hemen bulamycklarni bz gttikten snra gndercklerni soylediler geri dndgmzde gnderdikleri havlu bzmle dalga gcer gbi bi el havlusu gndsrmsler geri aradk ellernden gelenn bu oldgnu ypck bse olmdgni sylediler sorun havlu degil sinirli agrasif konusmalri parayi aldiktan snra yptiklarj hatalri kabul etmemeleri bizi cok sinirlndrdi.. ilk gun odaya kahvlti dedikleri sanki insanlarn yediklernden geri kalanlar gibi kurumus peynir iki parca zeytin bir avc ici kadar pasta interntde yazan fast food saati dndurma saati bunlarn hc brnide gormedik... Yemeklern hc brni yiyememeyi gectm salatalrn icndeki camur kum yknmadan oldgu gbi gtrms rokalar kisacasi tam br rezaletti.

Mehmet K 10/08/2017

Cevap Yaz

Otelde 4 gece 5 gündüz kaldık . büyük bir beklenti içinde gitmedik ama otelde teknik sıkıntılar yaşadık hizmet yönü zayıf. açık büfe diye bir mantık yok 1 ana menü 1 ara sıcak 1 adet pilav yada makarna çeşidi 1 de patates cips menü bu idi. . 5 -6 tanede meze koymuşlar ve salata çeşidi yani açık büfe değilde self servis dabuldot üsülü (yalnız lezzeti idare eder ben begendim), teknik elemanlar yetersiz odamızın perdesi çıktı 2 gün perde veremediler 1. gün perde bulamadılar 2. gün teknik servis inceledi kornişin ucu çıkmış dubel ve vida lazım dedi ve sipariş verdi yarın yaparız dedi :) çocuklar için bi,r eğlence animasyon yok idi. başka yaşadıgımız bir olay ise saat 3 ile 4.5 arası havuz başında hamburger yapıyorlar otel o kadar kurumsal ki 4:32 de vardıgımızda servisimiz 4:30 da bitiyor veremeyiz dediler.(ki hambrger ler i pişirmeye devam ediyorken) otel vasat büyük bir beklentiniz olmasın (fiyat olarakda vasat)

Fahrimutlu 06/08/2017

Suan oteldeyiz dun giris yaptik. ETS turdan almistik ozellikle sormama ragmen iyi bir yer dediler. Otel degil zaten pansiyon tarzi bir yer odalari cok ufak. Cocuklara yonelik hic bir sey yok. Yemekler vasat, bayan havuzu diye bahsedilen yer icerdeki kapali havuzu perde ile kapatmislar. Insanlarin duygulari ile bu kadar oynanmaz. Islami otel konseptiyle alakası yok. Otele girer girmez anladim ETS ile gorustup baska bir otele gecmek istedim iki gunluk ucreti keseceklerini belirttiler.

Yunus H 31/07/2017

Cevap Yaz

Kesinlikle Tavsiye Etmiyoruz!! Pansiyondan Herşey dahil otele çevirilmiş Merkeze çok uzak ve denizle alakasız bir lokasyonda. Alkolsüz otel tercih ediyoruz diye bu kadar fazla ücret ve kalitesiz hizmeti hak etmiyoruz!!

Fikret D 24/07/2017

beklentiler içinde olmadan gittiğimiz otelden keyif almış halde ayrıldık. konumu guzel ve temız bır otel. Yiyecek ve içecekleri sınırlı çeşitler olsada lezzetli ve başarılıydı. Çalışan personel efendi ve güleryüzlü:) özellikle mesut aygün ve çağlar çeviğe birde resepsiyondaki aliye tatilimizden keyif almamıza katkıda bulundukları için teşekkur edıyorum:)

denizfundadefne 17/07/2017

Cevap Yaz

Güzel bir tatil hayali ile gittiğimiz hotelden hayal kırıklıkları ile ayrıldık. Resepsiyon yemekler temizlik herşey fiyasko tek memnuniyetimiz garson çağlar çevik ve mesut akgün beyden oldu onlara çok teşekkür ediyoruz ama hotel çok ama çok kötü.

emrah u 16/07/2017

Dün otelden çıkışımızı yaptık girdiğimiz gibi güler yüz ve çıkarkende aynı şekilde güler yüzle uğurlandık hersey guzeldi eksiler varmiydi vardi tabikide ancak 5 yıldizli otellerde bile aynı sıkıntılar var yemekler güzeldi tat orani iyiydi tatli anlaminda eksiklik vardi icecekler hep tazeydi kutlamak lazim gazı kacmis yada tadi bozulmus birsey yoktu oda temizligi mukemmeldi hergun temizlemek istediler her temizlensin kagidi astigimizda temizlendi havuz temizdi animasyon ekibi yoktu gerekte duymadik zaten calisanlar her anlamda tum sorunlara tum taleplere kostular Çağlar ve Mesut arkadasimiza ayri bir parantez acmak isterim ailemizden birileri gibiydiler cikarkende kendilerine tesekkur ederek ayrildik bence ailece gidip kafa dinlemek icin on numara yer Alkolun olmamasida super.Eksiklerden bir tanesi mescitin olmamasi oda olabilirdi aslında diye dusunuyorum.Otele giriste odamiza kadar bize eslik eden bellboy arkadasimizada efendiligi icinde tesekkur ederiz.

huseyin b 13/07/2017

Cevap Yaz

Bayramın ilk günü gelmiştik Otele. Fazla bir beklentimiz yoktu. Öğlen yemeğinde( açık büfe ) makarna,bezelye,tavuk vardı. Tatlı adına hic birsey yoktu.bir tane asci vardi oda teror estiriyordu. Akşam büfesinde öğlen ki tavuğu böyle sarıp önümüze verdiler. Sadece bununla kalmadılar börek kömür gibi yanmıştı Yüce ALLAH şahittir resmen kömürdü. Müdür Tamer Bey'e börek yapmış dedim. Yanabilir dedi. O kadar otel gezdim böyle bir cevap görmedim. Zehirlenme korkusundan paramın bir kısmını kesilmesi talebiyle paramın iadesini istedim ve benimle bir aile daha aynı şekilde istedi. Ilk önce zorluk çıkarttılar sonra kabul ettiler. Bugün on üçüncü gün hala iade gerçekleşmedi. Söyleyeceklerim bu kadar ilk defa bir otel hakkında yorum yapıyorum. Tek derdim kimse bu tuzağa düşmesin.

Muharrem D 11/07/2017

Otelin temizliği zayıf... aktivite hic yok... Yemekleri kötü... Her öğün patates kızartması ile karnımızı doyurmaya calıştık. Menü cok kısıtlıydı. Sular kesilip duruyor aksam uzeri. Biz nereye geldik dedik. Paramıza yazık oldu...

YasinPeker 10/07/2017

Cevap Yaz

Şuan otelden yazıyorum. Tatilimizi satın alırken (özellikle yorum ve fotoğraflardan yola çıkarak) beklentimizi düşük tuttuğumuz, alkolsüz herşey dahil konseptinde hizmet verdiği için tercih ettiğimiz bu küçük otelde ilk günümüz... geç kalmamıza rağmen (14:30 da giriş yaptık) öğle yemeğimizi hazırlamalarıyla başlayan ince personel davranışları tüm gün devam etti. Ilk izlenimlerimiz temiz (ki bizim için en önemli unsur) ve az çeşitli ama çok lezzetli yemekleri oldu. Ikinci unsur personel yaklaşımı, özellikle restoran sorumlusu Mesut kardeşimin güler yüzlü, yardımcı ve çözüm odaklı oluşu. Konumu çok avantajlı olan otelde 5 gece kalacağız. Şimdiden her güne bir plan yerleştirdik. Beklentinizi yüksek tutmayacaksanız tam bir fiyat/performans oteli. Bizim gibi aklı karışık aileler için yardımcı olacak fotoğrafları yakında atarım.

kamilsav 09/07/2017

her dakika elektriklerin kesildiği hilti ve taşlama sesleri ile tatil yaptığım aktivetenin sıfır olduğu, en lüksünün açtıkları tv kanalında karavanadan çay içtiğimiz bir oteldi verilen parayı haketmeyen bir tatildi yalnız görevlilerden mesut aygül beyfendi ile ayşegül tat hanfendinin ilgilerinden ve yaklaşımlarından dolayı teşekkür ederim.

Taner B 28/06/2017

Cevap Yaz

Yemek yiyemiceginiz hersey dahil bir tatil konsepti yapmislar. Her aksam yemek bitiyordu. Hicbir öğünde tam doyamadik. Hatta ilk gun öğle yemegi yoktu. Asci yeni bulduk diye bir bahaneleri vardı. Disardan yemek yedigimiz bir hersey dahil oldu. Musterilerinde otel yoneticileriyle surekli otelin kotulugu ile ilgili tartismalari oldu. Plaji kötü. Denize cok uzak yuruyerek google maps 1.30 saat zaman veriyor. Arabanız yoksa servise kalirsiniz. Garsonlar abi abla modunda lise öğrencileri. Hersesiyle rezalet. Sakın gitmeyin paraniza yazık edersiniz.

Murat Ü 13/05/2017

Odalar temiz, yemekler lezzetliydi. Lagünde plajı bulunuyor. Öğle yemeği için plajda ücretli birşeyler yemek veya otele dönmek zorundasınız. Sonuç itibariyle memnun kaldık. Tekrar gitmeyi düşünüyoruz.

fnd81fc 18/09/2016

Cevap Yaz

Biz tur olarak geldik otele...otel 'de sabah kahvaltısı ve akşam yemeği dışında pek durmadık.yemekleri ve kahvaltısı bana göre güzel fakat aşırı kalabalıkta biraz kuyruk oluşuyor içimizde bulunduğumuz ay ve turizmdeki sıkıntılar göz önüne alınırsa iyi bir otel...personeller yardım sever kişiler biraz dış kısım temizlik yönünden düzelmesi gerek diye düşünüyorum...odamızın temizliği de iyiydi...tertemiz yastık ve yataklar benim için önemliler arasında.Golden life da bu konuda bence başarılıydı...olumsuzluk derseniz merdivenlerden valiz çıkarmak ve indirmek...kendim rahatsız olduğumdan ağır kaldıramıyorum o nedenle pek engelliler için uygun değil gibi düsünüyorum.Gitmek isteyenlere önerebilirim...Kendinizi evinizde gibi rahat hissedeceğiniz bir otel...son olarak da herkesin beğeni ve istekleri ayrıdır o nedenle beklentiler gereğince düşünülmeli...

Ayhan C 16/08/2016

Cok güzel bir Hotel calisanlari da harika insanlar dört dortlük bir tatil adresi arkadaslar size Cani gonulden tavsiye ederim Chef Garson Murat barmen deniz on numara arkadaslar gelin tavsiye ederim Ben ve üc cocuklarim 1 hafta kendimizi cennette hissettik bütün elemenlar bize cenneti yasattilar Ben Ayhan C

ipek_oozz 01/08/2016

Cevap Yaz

27 temmuz da ailemle beraber geldik. Küçük ama sevimli bir otel ufak defek aksaklıkları olsada düzelmeyecek bir durum yok tüm personelin güler yüzlü ve özverili çalışıyor özellikle garsonlardan Murat ve barmen Deniz oteli ayakta tutan kişiler bence samimi çözüm odaklı güler yüzlü yaklaşımları sayesinde güzel bir tatil geciriyoruz

engin1985 04/07/2016

Çalışanların ilgisi otel ve odaların temizliği ve yemekleri oldukça güzel geldiğinizde gönül rahatlığıyla kalabileceginiz aile için gayet uygun bir otel kesinlikle tavsiye ederim. Ölüdeniz mesafesi yakın merkezde olmasi otelin büyük avantaj sağlıyor. Havuzu güzel ve temiz.gorevli arkadaşlar güleryüzlü ve misafirperver otelde kendinizi evinizde gibi rahat hissedebilirsiniz

Aynur D 30/06/2016

Cevap Yaz

Ailecek gecirdigimiz en sakin ve huzurlu oteldi. Fethiye doğası gereği zaten çok güzel ve otelin konumu da ulaşım açısından çok rahatti. Bizi en çok memnun eden şey otel çalışanlarının ilgisi ve güleryüzlü olmalariydi. Hepsine ayrı ayrı teşekkürler.

sibel g 08/06/2016

mayıs ayında 5 gece konakladığımız otelden çok memnun kaldık. çalışanları İbrahim bey murat bey ve çilem hanım bizden ayrıca teşekkürü hak ettiklerine inanıyorum.odalar geniş ve konforlu .temizliğin ise bizden 5 yıldız aldı. hergün odamız temizlendi hergün havlularımız değiştirildi. çok otel gördüm ama çok azı bu anlayışta oludu maalesef.çocuklarım çok rahat ettiler.personel arkadaşların oğlumla oyun oynamaları bizi ve oğlumuzu çok sevindirdi.hersi güzelyüzlü misafirperver ve anlayışlılardı.yemekleri sabah açık büfe akşamlarıda gereksiz yemek kalabalığı değil siz ne isterseniz onu pişiriyorlar. yemeklerinden memnun kaldık. fethiye harika bir yer.doğası denizi havası mükemmel. otele tekrar gelmeyi düşünüyoruz. işletmecilerine ve çalışanlarına teşekkür ediyoruz.görüşmek üzere

Kerry K 25/05/2016

Cevap Yaz

Nisan'da 10 gün için burada kaldım ve gerçekten dinlendirici bir zaman gerçekten keyif aldık. Personel mükemmel, çok yardımsever ve arkadaş canlısı. Otel çok temiz ve oda ve her gün temizleniyor. Yemekler mükemmel ve sizin için her zevke hitap ediyor. Otel çok iyi bir konumda. Yeterince yakın bar, ama aynı zamanda dinlendirici bir zaman için yeterince uzak. Çok yakın bir otobüs durağı bir sonraki şehir gitmek istiyorsanız ve aynı zamanda bir taksi durağı birkaç dakika mesafede. Gerçekten geri için sabırsızlıkla bekliyoruz Eylül'de.

Tuba Yasin Ç 11/05/2016

Eşimle balayı için geldik ve iyikide geldik muhteşem tatilin tek adresi diyebiliriz şiddetle öneriyoruz. Bundan sonra gelecegimiz tek adres.özellikle yemekleri ve Çalışanları Bar şefi Ayşegül barmen Erhan Restorant şefi mehmet Animasyon Ufuk tek kelimeyle harikalar Aile sıcaklığyla yaklasdiklari icin hepsine sonsuz tesekkur ediyoruz. Eğer kendinizi özel hissetmek istiyorsaniz buraya uğramadan geçmeyin derim. Doğa manzaralı temiz titiz dört dörtlük bir otel..❤❤

Veli A 01/05/2016

Cevap Yaz

Giriste resepsiyonun ilgi alakasi cok iyi ..otel ve otel icerisindeki alakart restaurant temizlik ve servis kalitesi tatmin edici fakat havuz un bulundugu alana biraz daha onem verilebilir vee odalara kagit terlik kinulabilir..tavsiye edebilecegim tatli bi konaklama yeri .. Bu arada otel icerisindeki bar cok hareketli renkli ve bolgeye gore daha iyi .. Ugramadan gecneyin derim

Tolga K 10/04/2016

Geçen sene kaldığımız bu otelden çok memnun kaldık otelin manzarası mükemmel otelin ölüdenizde özel plajı var plaja sabah servis mevcut aksamda geri gelebiliyosun. Odalar geniş ve temiz çok memnun kalarak tatilimizi geçirdik. Tekrar Fethiye gidersem kalacağım yegane Otel

MELTEM Ç 02/03/2016

Cevap Yaz

Anlatmak degil yasamak lazım.mukemmel doga harikası bir konumda, ilgili personeliyle is arkadaşlarımızla geçirdiğimiz tatildi.Bizler cok memnun kaldık, golden life resort & spa ölüdeniz tekrar geleceğiz.

Caner C 02/03/2016

Ailemizle kalabalık tabiri caizse coluk çocuk gittiğimiz bu güzel mekanda hersey eksiksiz çok güzeldi tüm personele Teşekkürler şiddetle tavsiye ediyorum özellikle kalabalık gruplara.bizler çok eğlendik dinlendik de gideceklerin memnun kalacağına gitmeyenlerin pişman olacağına eminim.

Fred L 27/02/2016

Cevap Yaz

Ne muhteşem bir tatil köyü. Herhangi bir zamanda tekrar gideceğiz. Yeni döndüm, benim yarım pansiyon tatil, ve ben hiç bu kadar eğlenceli. Dükkanlar, mükemmel odalar ve harika bir bar ve havuz combo yanında. Eğer oraya giderseniz, denize yakın, lezzetli yemekler. Zaman geçirmek için mükemmel bir yer,ekibi sayesinde aykut!!!!!!!

Tina D 26/02/2016

Bu otelde geçen Eylül'de kaldım, çiftler, iyi bir konum, bol miktarda yapmak ve görmek çevresinde. Ölü Deniz'i ve Hisarönü'ne yakın. Personel kusur bulamam bu otelde sizin için her şeyi. Oda ve dekor çok güzel ve temiz. Yeniden gelecek.

Burak A 02/10/2015

Cevap Yaz

Oteli uyumak için tercih edecekseniz Fethiyeyi gezecekseniz gelin.Havuzu çok küçük, yemek sınırlı ama fiyatina göre güzel.Odalar gayet temiz ve güzel.Otel calisanlari içten. Yarim pansiyon kahvaltı ve aksam yemegi icecekler ücretli.

Havva B 25/09/2015

Yemekler çok güzeldi. Garsonların hizmeti zayıftı. Masa temizliği konusunda dikkatli değillerdi. Oda temizlikçileri ilgisiz ve duyarsızlardı. Ben 12 yıldır aynı otele gelmeme rağmen bu yılki kadar kötü bi temizlik görmedim. Uyarmama rağmen 15 gün boyunca odamı sadece 2 kez temizlediler. Resepsiyon görevlileri gayet ilgili ve iyilerdi. Havuz temizliği güzeldi.

Nicole R 10/09/2015

Cevap Yaz

Bu yer kesinlikle çok seviyorum. Personel çok dost canlısı ve geziler için rezervasyon için her şeyi yapmaya hazırdı taksiler yemek yenecek yerler. İyi yemek harika kokteyller. Sadece fotoğraf göz atın ve kendiniz görün. Golden büyük bir yaşam otel ve spa

Lucy D 10/09/2015

Ben ve erkek arkadaşım bu otel'de bir haftalık tatilden yeni döndüm. Biz bir harika zaman geçirdik. Ne yazık ki eve geri dönmek için bu kadar kısa bir süre! Personel daha yakın ve daha yardımsever olamazdı. Tesisler 5 * . Yiyecek gerçekten çok iyi. Biz iki hafta boyunca en az gelecek yıl tekrar geleceğiz!!

Bir TripAdvisor Üyesi 31/08/2015

Cevap Yaz

Bu mükemmel, bir otel, tüm personel harika, özellikle de Sinan, Cem, Orkun. Mayıs'ta gelecek yıl tekrar otel gibi harika. Torunum isteyen bir iş yaptıkları. Ha. Otel çok temiz. Personel çok yararlı. ), Çok iyi ve yardımsever

abdulfaraaj 25/08/2015

oncelikle benim dikkatimi ceken spor salonu ve yemeklerdi.. eger spor yapiyorsaniz bu otel tam size gore.. Yemekler cok iyiydi ve spor salonunda da sporumu eksiksiz tamamladim.. Havuz birazcik kucuk ama idare ediyor.. Muzik sorunu varmis ama halledildi sanirim.. Bunun disinda oda ve otelin temizligi cok iyiydi.. Garsonlar da guleryuzlu ve tatilinizin tam gecmesi adina hersey sahane.. Eger uygun bi fiyata cok iyi bi yerde kalmayi dusunuyorsaniz bence Golden Life... Fiyatina bakinca verilen hizmette acik bulamadim.. Eger 3 kisiyseniz aile odasinda kalarak kar edebilirsiniz.. "_- ...

Yasemin Y 15/08/2015

Cevap Yaz

5 günlük tatilimizin 3 gününü marmaris 2 gününü fethiyede gecirdik.. oludeniz ovacık mevkiinde golden life ta 2 gün konakladik aldıkları ücrete göre temizlik personel ilgisi yemeklerden gayet memnun kaldık. Plaja özel servisinin olması da bizim için bi artiydi hisarönü mevkiiine yürüme mesafesinde yalnız oludenize uzak.. fiyat beklenti ve kalite oranı gayet iyi..

Hasan B 09/08/2015

4 gün kalma şansım oldu bu otelde personel anlayışlı ve ilgili odalar temiz ve hergün temizleniyor sabah kahvaltısı çok iyi akşam yemekleride 5yıldızı aratmıyor aile ile rahat edebileceğiniz kafa dinleyebileceğiniz bir yer parasına göre bölgedeki en iyi otellerden bir

Carlos V 09/08/2015

Cevap Yaz

Harika bir Türk hamamı deneyimi, çok rahat ve profesyonel. Restore edilmiş ya da iman sonra önceki bir deneyim! Temiz ve ailelere yönelik göz önünde bulundurularak bazı fotoğraflar deneyimimiz de dahil olmak üzere. Rezervasyon chalis plaj kıyısı seyahat. Tavsiye ederim.

bkindatown 29/07/2015

Odadan ve temizlikten memnun kaldım. Açık büfe bir gün iyiyse diğer gün yetersizdi. Havuz çok büyük sayılmaz eğer az kişi varsa yeterli. Otelin konumu güzel, Hamamonu'ne yurume mesafesinde. Büyük bir otel olmadığı için genel olarak koşuşturmaca yok, sakinlik guzeldir bence. Masajı kadın masore yaptirdim ve pek memnun kalmadim. Hamam ise güzeldi.

Fatih I 27/07/2015

Cevap Yaz

1. Yemekler çok iyi. 2. Personel anlayışlı. 3. Fiyat uygun. 4. Temizlik çok iyi. 5. İnternet yok denecek kadar yavaş. 6. Elektriklerin sık sık gidip gelme problemi var. 7. Merkeze yakın, ulaşım rahat.

Ada U 27/07/2015

gün içinde genelde otel dışında vakit geçirdiğimiz için çok fazla memnuniyetsizliğimiz olmadı..kahvaltı ve akşam yemekleri fena sayılmaz.bu fiyatlarla çok yüksek beklentilerde olmamak gerekir, çalışanları gayet ilgili..bazı eksiklikleri var elbet ama tatilinizi olumsuz etkilecek kadar değil...gün boyu otelde vakit geçirmek isteyenler için pek tavsiye edebileceğim bir yer değil.malum cok fazla aktivitesi yok ama civar otellerin cogu böyle.zaten fethiye otel dışı aktivitelere vakit ayırınca güzel.gün boyu otelde vakit geçirmek isteyenler UHD konsept bir otel tercih etmelidir ki fethiye de bu pek mümkün değildir.. kısaca tercih edebileceğiniz bir otel..

gularmi 26/07/2015

Cevap Yaz

11-15 Temmuz tarihleri arasında oradaydık. Ilk karşılama Dilan Hanım sayesinde gayet iyiydi. Kahvaltı ve akşam yemeği menüsü zayıftı. Tatlı diye 4 gün aynı şeyleri çıkardılar fakat yenilebilecek durumda değildi. Su bardakları çok kirliydi. Söylememize rağmen hiçbir değişiklik olmadı. Oda temizliği konusunda sıkıntı yaşamadık. Eksileri olmasına rağmen yine de güzeldi. Bunun için de Dilan Hanım ve Ilknur Hanıma çok teşekkür ederiz. Güler yüzleri ve ilgileri için

Ertan K 25/07/2015

Golden life resort u yorumları okuyarak buldum çok büyük beklentilere gelmemiştim ama beklediğimin çok üzerinde bir oteller karşılaştım otel temiz ve yemekleri gayet lezzetli personeli alakalı ve güler yüzlü özellikle İlknur hanıma misafir perverliği ve güler yüzü için ayrıca teşekkür ederim golden life ölü denizdeki tek adresimiz oldu bundan sonra...

Sezgin S 12/07/2015

Cevap Yaz

Sadece konaklama amacli secmistik.. zira bolca gezdik cevreyi. yarim pansiyon olduğu için kahvaltı etmek istedik ama üzeri streçle bile örtünmemiş saatlerce sineklerin ziyaret ettiği bir kahvaltı büfesi vardı. küflenmiş kasar bile biz uyarınca değiştirildi. Resepsiyonda bir bayan var. Her şeyle o ilgilenmeye çalışıyor. Eşyalarımızı bile kendimiz taşıdık. Kasa kiralamak istedik yine aynı bayani yarim saat beklemek durumundaydık. Aksam yemekleri ise tatsız tuzsuz özensizdi. Aynı mücver ve pilav bitmeyince 3 gün yemekte karşımıza çıktı. Havuz küçük ve sığ. Güvenlik anlamında ise hicbir önlem yoktu. Balkonumuz kilitlenmiyordu bile. Allaha emanetsiniz..

İslami Tatil Yorumları

İslami Tatil Yorumları olarak muhafazakar tatil konusunda herkesin kendine en uygun tatili yapmasına yardımcı olmayı hedefliyoruz.
Yapmayı düşündüğünüz muhafazakar tatil için gideceğiniz otelde sizden önce konaklamış ve orayı deneyimlemiş gerçek kişilerin yorumlarından faydalanın.
İslami Tatil Yorumları her zaman rehberiniz olarak yanınızda !