Modern Saraylar

Yorumlar (6 Yorum)

ümit 08/04/2018

Cevap Yaz

Çok güzel temiz ve hijyenik bir otel mutlaka tavsiye ederim ailemle 1 hafta kaldım çok nezih bir otel gidince sizde farkini farkediceksiniz çalisanlari güler yüzlü ve bizimle çok ilgilendiler sorunsuz ve çok güzel bir tatil geçirdim teşekkür ederim seneye mutlaka yine gelicem

ayşe 08/04/2018

sahildeki kiraz ablanın gözlemeleri efsaneydi seneye modern saraylara geldiğimizde kiraz ablanın gözlemelerinden yemek istiyoruz ellerine sağlık Kiraz Abla ! yemeklerden çok memnun kaldıgımız söylenemez. çalışanların samimiyeti ve güleryüzünden çok memnun kaldık teşekkürler..

m.akif 08/04/2018

Cevap Yaz

Otele 10 Ağustosta eşimle balayı çifti olarak gittik saat 11:30 da oteldeydik ve 14:30'a kadar bekletildik. Balayı çiftine özel 1 kereye mahsus sabah kahvaltı ve akşam yemeği odaya gelecekti, sabah kahvaltısı geldi ama akşam yemeği gelmedi ilgili kişiyi aradık size döneceğiz dediler yatım saat 1 saat bekledi kimse geri dönmedi çıkış yapacağımız sırada söyledik bize sizin için ne yapabiliriz diyolar iş işten geçmiş bn çıkış yapmışım ne yapabiliriz demek saçma.
Otel 5 blok var biraz dolduğunda yemek yenecek yer kalmıo biz sandalyede yedik bikere iyi düşünün derim 5 üzerinden 2 veririm otele oda temizlik.

devremülk 07/04/2018

Cevap Yaz

Modern Saraylar'dan 2015 yılında 78 m2 devremülk aldık 6250 TL'sini hemen Akbank kartından ödedik kalan kısmını QNB Finansbank kartımızdan otomatik ödeme talimatı vererek 36 taksitte ödedik son bir taksit kaldı ve artık tapu alma zamanımız geldi. Bize tapunuzu 57 m2 olarak verebiliriz dediler biz nedenini sorduk bizim yönetim 78m2 olan yerlere otel ruhsatı aldı veremiyoruz dediler yani otelin menfaatine öyle geldiği için öyle yapmış 21 m2 nin parasını istiyoruz bizde öyle uygulama yok isterseniz yüksek kattan veririz isterseniz 78m2 de tatil yaparsınız falan diye ikna etmeye çalışıyorlar. Ben olayı yargıya taşıyorum ayrıca Turizm Bakanlığı'na dilekçe verdim bir de 3 yıldır benden aidatı 78m2 olarak alıyorlar böyle bir şey olabilirim 21 m2 gibi bir alanın parasını kendince almaya çalışmak ne demek muhatap yok karşında ama avukat bakanlık muhatap bulur elbet.

esra albayrak 06/04/2018

oda kalitesi ve büyüklüğü hakikaten geniş Türk aileleri için çok ideal.personel ılımlı ve iyi.tavsiye ederim

hakan 06/04/2018

Cevap Yaz

denize hakikaten çok uzak.daha farklı alternatifleri değerlendirmenizi tavsiye ederim

İslami Tatil Yorumları

İslami Tatil Yorumları olarak muhafazakar tatil konusunda herkesin kendine en uygun tatili yapmasına yardımcı olmayı hedefliyoruz.
Yapmayı düşündüğünüz muhafazakar tatil için gideceğiniz otelde sizden önce konaklamış ve orayı deneyimlemiş gerçek kişilerin yorumlarından faydalanın.
İslami Tatil Yorumları her zaman rehberiniz olarak yanınızda !