Ramada Resort Erciyes

47 Yorum ( ) 5 Otel Fotoğrafı 51 otel arasında 2. sırada
Oteller Bölgesi Erciyes Dağı Tekir Yaylası Küme Evler No:126 - Erciyes / Kayseri
  5 Otel Fotoğrafı
Yorumlar (47 Yorum)

Enes Gürdal 23/11/2018

Muhteşem
Ramada Resort kesinlikle herşeyiyle muhteşem eşimle 3 günlük bir tatil yaptık hizmetleri ve güler yüzlü çalışanlar herşeye değer otelin odaları herşey düşünülmüş misafirler için restoran bir Harika ürünlerin kalitesi çok güzel buraya gelecek misafirler kesinlikle pişman olmayacaksınız

İmdat Kaya 21/11/2018

Erciyes'in En İyi Kayak Oteli
Bir otel ne kadar iyi olabilir ki sorusunun tam anlamıyla karşılığı Ramada Erciyes Otel.Otelin her yeri çok güzel spa alanından odalarına kadar herşeyiyle 4/4'lük bir otel herkese tavsiye ediyorum.

Murat Durmuş 20/11/2018

Cevap Yaz

Bir dağ oteli olarak gerçekten çok güzel bir otel.Gerek personelleri hizmetleri, gerekse odaların temizliği ve konforu ile herkese tavsiye ediyorum

Okan Soylu 20/11/2018

4/4'lük otel diye nitelendirsem kesinlikle abartmış olmam.Bir dağ oteline göre gerçekten beklentimin çok üstünde bir oteldi.Tüm RamadaEricyes ekibine teşekkür ederim.

Soykan Tan 20/11/2018

Cevap Yaz

Geçen hafta otelinizde konakladım gerçekten tek kelime ile muhteşemdi.Tek sorun henüz kar yoktu onun dışında yemekleri otelin konumu personel ilgili inanılmaz güzeldi teşekkürler

Burak Öncü 14/11/2018

Yemekleri güzeldi. Temiz bir oteldi. Personel ilgisi de iyiydi gayet güler yüzlüydüler. Genel olarak her şeyden memnun kaldım.

Ece Ekin 14/11/2018

Cevap Yaz

Daha önce yakın olmalarından dolayı Uludağ ve Kartalkaya'yı tercih ediyordum.Değişiklik olması adına Erciyes'e gitmek istedik.Pistleriyle ve doğasının farklılığı kayak tatilimize farklı bir boyut kazandırdı.Kayak tutkunlarına kesinlikle Kayseri'yi ve Ramada oteli tavsiye ederim.

Hakan Yurt 14/11/2018

Türkiye'de ailecek farklı kış turizmi yapan otellerede gittim ancak Ramada Erciyes deneyimimin yerini hiçbiri tutamaz. Güleryüz, konaklayanlara gösterilen ilgi, hizmet kalitesini göz önünde bulundurmamak elde değil. Özellikle genel itibariyle otellerde nadir rastladığım turndown serviside bende çok iyi bir izlenim bıraktı. Geçen günlerim çok güzeldi. Genel olarak benim için harika bir deneyimdi.

Burcu Dayıoğlu 14/11/2018

Cevap Yaz

Bir dağ oteli olarak dekarasyon çok şık. Esas bizi şaşırtan yeni açılmasına rağmen oteldeki personel kalitesi ve yemeklerin lezzeti oldu. Gerek lobby de gerekse restaurantta personel çok ilgili ve güleryüzlü. Ayrıca şöminesi içok keyifli olmuş.

Gökçe Bulut 14/11/2018

Ramada Erciyese ilk gelişimiz. Pistler çok güzel. Otel çok güzel,yemekler harika,personel diğer otellere nazaran çok kaliteli ve eğitimli.Tatilimiz harika geçti. Herkese çok teşekkürler.

Bulut Aslan 14/11/2018

Cevap Yaz

Otele ilk defa geldik. Yemekler harikaydı. Bütün çalışan personel iyi eğitimli ve çok güleryüzlüydü. Odalar çok güzeldi Spadan da memnun kaldık. Ayrıca kayak odasında görevli arkadaşlar da çok ilgiliydi. En kısa zamanda tekrar gelmek istiyorum.

Kaya Turan 14/11/2018

Ramada Erciyes tam bir aile oteli ve diğer kayak otellerine nazaran kalite,şıklık ve eğitimli personelleri ile bence en önde geliyor. Restaurantta ki yemeklerin diğer otellere kıyasla eşi benzeri yok. Tüm personel güleryüzlü ve çok ilgililer. Sömestr tatilinde görüşmek üzere.

Nermin Uslu 14/11/2018

Cevap Yaz

Oteli çok beğendim özellikle odanın geniş olması, hamam, sauna ve banyoların temiz olması çok güzel. Otelin yeni olması ve konforlu olması güzel. Personel güleryüzlü, bir isteğiniz olduğunda hemen yerine getiriyorlar. İlgi alaka çok güzel lobide bar hizmetleri ve garsonları çok kibar ve nazik.

Öznur Çekim 14/11/2018

Otele girişten itibaren personel çok güler yüzlü ve ilgililer, otel, odalar, genel alanlar çok temiz. Personellerin giyimi temizliği misafire karşı ilgisi takdire şayan yemeklerde çeşit bol ve lezzetli. Otelin mimarisi dekorasyonu müşteri konforu ve huzuru düşünülerek isabetli yapılmış. Spa bölümü temiz çalışanları ilgili.

Aziz Kaya 14/11/2018

Cevap Yaz

Otelinize ilk kez geliyoruz otel çok güzel çok temiz kayak yapmayan birinin bile çok keyifle vakit geçireceği bir otel. Restoranınız çok güzel, kayak odası çok güzel, personel çok güleryüzlü, odalarınız çok konforlu ve temiz. Oteliniz mimari açıdan çok güzel keyifli bir kar tatil oteli ve insanın her sene gelmek isteyeceği bir otel.

Cemal Aydın 14/11/2018

Diğer kayak tatil yerlerinden en büyük farkı yollar yerden ısıtmalı olduğu için hiç bir zaman buzlu yollar yok çok rahat bir şekilde gidebiliyorsunuz.Otel hakikatten çok başarılı her ödediğin ücretin her saniye hakkını kat ve kat fazlasıyla hakediyor.Ve pist otele 300 metre uzaklıkta çok rahat ben kesinlikle herkese tavsiye ediyorum.

Gizem Güneş 14/11/2018

Cevap Yaz

Oteli çok beğendik. Benim için en önemli konu temizlik ve otelin her yeri çok temiz ve güzel. Kayak tesisi organizasyon olarak Uludağ ve Kartalkayaya göre çok daha güzel. Yiyecek içecek olarak her çeşit mevcut ve sunum hizmetleri çok iyi. Otelin gerek mimari açıdan gerek yapı olarak kayak merkezlerindeki konseptten çok farklı. Özenerek yapılmış bir mekan. Lobideki hizmetler müzik ve garsonlar çok iyi. Personel çok profesyonel ve başarılı.

Duygu Doğuş 14/11/2018

Otel genel olarak çok iyi odalar çok konforlu ve temiz. Kat hizmetleri gayet iyi. Lobi gibi ortak alanlardan da memnunuz. Restoran genel olarak tek kelime ile harika personel ilgisi, yemek, temizlik, kalite mükemmel. Yemek çeşitliliği de çok iyi her zevke uygun taze ve güzel açık büfe olarak kalite üst seviyede. Spa hizmetleri sunan personel gayet ilgili güzel ve ortam temiz çok memnun kaldık. Otel dağ oteli konseptine göre beklentinin üstünde ve çok kaliteli dünyanın her yerinden insanlar gelip buradan memnun kalıp ayrılabilir.

Ayşegül Mutlu 14/11/2018

Cevap Yaz

Otelin dekorasyonunu beğendik. Yemekler ve yemeklerde kullanılan malzemeler kaliteli diğer otellerde görmedik bunu. Restaurant servis hizmeti iyi personel çok kibar. Pistler çok güzel. Kayak hocaları ve hizmetleri çok iyi..Standartların dışında hizmet veriyorlar. Tatil için güzel bir otel.

Simge Gürlü 14/11/2018

Tesisinize ilk kez geldim ve gelmektede en doğru kararı verdiğimi düşünüyorum çünkü resepsiyondan başlayarak odalar, lobi, restaurant ,spa, kayak odaları herşey çok düzenli temiz ve çok güzeldi. Biz 10 kişilik aile grubu olarak geldik ve kendimizi evimizde gibi hissettik. Tüm personel çok güleryüzlü sıcak ve ilgili. Açık büfeniz muhteşem yemekleriniz çok lezzetli çeşit çok fazla sunumları harika servis muhteşem. Otelin heryeri tertemizdi. Herşeyden çok memnun kalarak ayrıldık ve tekrar gelmeyi düşünüyorum.

Yıldız Geçti 14/11/2018

Cevap Yaz

Kayak tatili yapmak isteyenler için pistlerin yakın olması, otelin konforu, yemek kalitesi olarak iyi, temizlik ön planda, personel güleryüzlü aktif çalışkan. Oda hizmeti , lobi hizmeti çok iyi. Her şeyinden memnun kaldık Erciyesteki en yeni en iyi otel kesinlikle tavsiye ederim.

Serkan Günay 14/11/2018

Sıcak bir ortam. Çok memnun kaldım. İlgi alaka en üst seviyede. Personel şahane. Yemekler damak tadıma uygundu. Odalar temizdi ve konforluydu. Spa güzeldi. Pistler, kayak odası ve malzemeleri güzeldi. Tekrar geleceğim. Bu güzel konsepti oluşturan herkese teşekkür ediyorum.

Banu Sollu 14/11/2018

Cevap Yaz

Ilk kez geldim. Kapıdan girerken hoş bir karşılama ile başlıyor tatiliniz. Odanın dizaynı ve konforu çok iyi. Rest. Yemek çeşit sunum lezzet, personelin servis kalitesi mükemmel kalabalık olmasına rağmen sorunsuz servis var. Heryer pırıl pırıl. Tüm personel nerede görürseniz görün güler yüzle sizle konuşuyor ve hizmet veriyor. Çok keyif aldım burada olmaktan otel yöneticilerini tebrik ediyorum ve tüm personel e teşekkür ediyorum. Bu kaliteyi konforu gelin deneyin derim.

Mehmet Karpuz 14/11/2018

Tatilimiz ilk gününden giriş anından bitmesine kadar güler yüzlü hizmetle ve ilgiyle karşılaştık. Bir çok tatil deneyimimiz oldu beklediğimizin çok çok üst düzeyinde bir hizmet anlayışına sahip. Odaların temizliğinden yemeklerin lezzetinden ürünlerin tazeliğinden servis hizmet kalitesinden dolayı teşekkür ediyoruz ramada erciyes ailesine. Sezon yeni açılmış olmasına rağmen otelin sezondaki ilk müşterilerinden olarak yapabileceğimiz tüm aktivitelerle ilgili birebir ilgilenilerek tarafımıza bilgilendirme yapılmış olup tatilimizin en güzel şekilde geçmesi için gösterilen yoğun ilgiye çok teşekkür ediyoruz. Bu deneyimi herkesin yaşamasını tavsiye ediyoruz.

Buğra Topçu 14/11/2018

Cevap Yaz

20 seneden fazladır kayak yaparız . Özellikle avrupanın önemli kayak merkezlerinde kayak yaptık . Öncelikle tabi kayak merkezi olan erciyes için şunu söyleyebiliriz . Mekanizmayon açık ara diğer bölgelerden iyi . Dağda pistelerün bağlantıları , uzunlukları alp leri aratmıyor .Ramada otele gelince bir dostumuzun tavsiyesi ile geldik . Oteli pek çok açıdan güzel ancak bu oteli güzelleştiren esas unsur tüm çalışanların inanılmaz derecede sizinle ilgileniyor olması ve herşey çok kaliteli olması teşekkürler

Nurullah Uzun 14/11/2018

Türkiye'de kayak sporu yapmak için en elverişli bölge ve çok ciddi yatırımlar yapılmış. Pistler uzun, birbirine bağlanmış.Otel güzel, ama çok daha önemlisi personel süper. Çok ilgili ve güler yüzle hizmet veriyoruz.Herkes, her an tatilinizi güzelleştirmek, unutulmaz kılmak üzere hep yanınızda. Herkese tavsiye ederiz.

Güngör Akgün 14/11/2018

Cevap Yaz

Kendimize ait kış evi hissini yaşattıkları için her kış mevsiminde kaliteli kış tatili geçirmek isteyen çocuklu ailelerin mutlaka gelmesi gereken bir ev. Ulaşım harika yollar geniş ve buzlanma yaşanmıyor. Herkese tavsiye ederim

Ahmet Öztürk 14/11/2018

Otel kalabalık değil, harika bir dağ evi havasında dizayn edilmiş. Yemekler restoran kalitesinde. Odalar geniş ferah. Spası güzel. Güleryüzlü ve ilgili personel. Diğer kalabalık kayak otellerine aksine sakin ve keyifli bir tatil sunuyor. Tavsiye ederim.

Ayşe Köse 14/11/2018

Cevap Yaz

Aile ile tatil yapılabilecek bir yer. Kendi evimizdeymiş gibi hissettik. Yemekler çok lezzetliydi. Yemekler her gün yeniden yapılıyor. Çalışanlar çok saygılıydı. Otel çok konforluydu. Her şey dört dörtlüktü. Şu da olsa dediğimiz hiçbir şey yoktu.

İrfan Demirok 14/11/2018

Alkolsüz kayak oteli benim için ailemle gelebileceğim en önemli kriterlerden biri otel çok güzel herkes çok güzel ilgileniyor.Yemekler muazzam ailece gelinebilecek bir otel herkese tavsiye ediyorum

Barış Gencer 14/11/2018

Tek kelime ile süperdi.

İdris Burcu 14/11/2018

Dağ otellerinde konfor ve rahatlık arıyorduk bu otelde bulduk. Diğer otellerden ayıran en büyük özelliği şık, konforlu ve kalitenin yüksek olması. ilk kez geldik ve kış tatili programımızda artık burası olacak. Personelin hepsi çok yardımsever. Lobi çok güzel geniş ve ferah çok fazla oturma alanı var manzarası çok güzel. Spa bölümünü son gün kullandım ve pişman oldum keşke daha önce kullansaydım diye hizmet çok iyiydi. Ailemle keyifli bir tatil geçirdik tüm personel e teşekkür ediyoruz.

Büşra Erdem 14/11/2018

Cevap Yaz

Eşimle geçirdiğin en güzel kış tatiliydi. Yemekler lezzetli ve servis iyi. Odalar çok konforlu ve temiz. Spa keyifli. Pistler çok iyi. Personel çok ilgili ve güler yüzlü. Erciyesin hatta Türkiye'nin en iyi dağ oteli herkese tavsiye ediyoruz.

Canan Durmaz 14/11/2018

Temizlik çok iyi. Personelin güler yüzlü olması güzel. Hizmet sektöründeki en önemli unsur güler yüz ve iyi hizmet burada tam olarak var. Kış otellerinin en iyisi kelimesini sonuna kadar hakeden bir yer burası. Ailenizle mutlu bir tatil istiyorsanız kesinlikle buraya gelmenizi tavsiye ediyorum.

Cem Uslu 14/11/2018

Cevap Yaz

Çocuklarımızla sorunsuz ve mutlu bir tatil geçirdik. Hizmetler kusursuzdu. Personelin hepsi güler yüzlü bu durum bir çok otelde yok ilgi alaka üst seviyede. Kendinizi evinizde gibi hissediyorsunuz. Yemeklerin sunumu lezzeti çok iyi. Temizlik heryerde çok iyi. Bizim güzel bir tatil geçirmemizi sağlayan tüm personel e çok teşekkür ediyoruz.

Çağlar Aksu 14/11/2018

Girişte hoş bir ortam, güler yüzle karşılanma, rahat konforlu odalar, lezzetli yemekler, profesyonel masajlar, havuz keyfi, kayak hizmetleri profesyonel, güler yüzlü saygılı personel bir otelde olması gereken sizi memnun edecek herşey var. Herkese kesinlikle tavsiye ediyoruz.

Deinz Bostancı 14/11/2018

Cevap Yaz

Otelinizde hersey mükemmeldi. Tatil yaptığımız süre boyunca cok memnun kaldık. Personelin göstermiş olduğu ilgi ve güler yüz için çok teşekkür ederiz.

Derya Aslan 14/11/2018

Otelinizde herşey mükemmel ve kusursuz. Yemekler çok lezzetli ve kaliteli. Bütün personel çok güler yüzlü ve ilgili davranıyor. Çalışanlar misafir memnuniyeti konusunda oldukça profesyonel. Bize gösterilen ilgi ve güler yüz için tüm çalışanlara çok teşekkür ediyoruz.

Dilek Ferah 14/11/2018

Cevap Yaz

Otelinizde herşey mükemmel ötesi. Bütün çalışanlar çok güler yüzlü işlerinde oldukça iyiler. Yemekler çok lezzetli ve kaliteli. Otelin ilk girişinden itibaren çok ferah ve huzur veren bir havası var. Kayak pistleri çok düzenli ve çok temiz. Girişte bellboy,resepsiyon ve misafir ilişkilerinde çalışan arkadaşlar çok güzel karşıladılar ve çok yardımcı oldular. Ayrıca restoranttaki servis yapan çalışanlarda çok güler yüzlü ve ilgililerdi. Muhteşem bir tatil geçirdik. Herşey bu kadar güzel olabilirdi. Bütün çalışanlara çok teşekkür ediyoruz. Tekrar geleceğiz.

Durukan Çiftçi 14/11/2018

ilk defa erciyese geldik ve ilk izlenim çok iyiydi. Karşılama, yemekler ve sunumları, ilgi alaka güleryüz... Tatil boyunca isteyeceğiniz herşey mevcut. Kayak pistleri çok bakımlı, otelin iç mimarisi çok hoş. Tatilimiz beklediğimizin çok üstünde geçti. Ramada ailesine teşekkürler.

Emre Çınar 14/11/2018

Cevap Yaz

Kesinlikle bir daha gelmek istediğim bir otel. Çok ilgili bir personel çok hoş bir ambiyans ve kayak yapmak için pistler çok elverişli. Eşim ilk defa kayak oteline geldi 3 günde kayak namına çok şey öğrendi. Kayak hocaları çok iyiler. Herkese sonsuz teşekkürler.

Elif Alkan 14/11/2018

Otelde herşey dört dörtlük. Çok memnun kaldım. Hiçbir şekilde sorun yaşamadım. Talep ettiğimiz her konuda hemen geri dönüş oldu. Bütün çalışanlar çok güler yüzlü ve çok ilgili. iki hafta üst üste otelinizde tatil yaptım ve sezon bitmeden birkaç defa daha gelmek istiyorum. Yemekler çok lezzetliydi ve odamda çok ferahtı. Otelden dinlenmiş bir şekilde ayrıldım. Emeği geçen tüm çalışanlara çok teşekkür ederim.

Ezgi Özcan 14/11/2018

Cevap Yaz

Yemekler çok lezzetli. Girişte çok güler yüzlü ve ilgili karşılandık. Otelin konumu çok güzel. Mimarisi harika. Bütün çalışanlar çok güler yüzlü. Hizmet kalitesi üst düzeyde. Ailemle birlikte harika bir tatil geçirdik. Ayrıca odamız çok güzel ve çok temizdi. isteklerimiz hemen yerine getirildi.Herşey çok iyiydi çok memnun kaldık. Bütün çalışanlara kaliteli hizmetleri için çok teşekkür ederiz.

Fatma Yılmaz 14/11/2018

Otelinize ilk defa geldim ama çok memnun kaldım. Tekrar geleceğim. Herşey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş. Yemekler çok lezzetli. Bütün çalışanlar misafirlere karşı çok güler yüzlü ve ilgili. Hepsi de buraya özel olarak seçilip de gelmiş olan çalışanlar. işlerinde çok profesyoneller.

Feray Yetişgen 14/11/2018

Cevap Yaz

Tatil yapmış olduğumuz en güzel ve en kaliteli otel. Yemekler çok lezzetli ve çok kaliteli. Odaların mimarisi çok iyi. Herşey en iyi şekilde düşünülmüş. Bütün çalışanlar çok güler yüzlü ve çok iyi hizmet sunuyor. Otel çalışanları çok misafir perver. Bütün isteklerimize hemen en iyi şekilde cevap veriliyor. Tekrar gelmek istiyoruz. Herşey için çok teşekkürler.

Gamze Doğru 14/11/2018

Mükemmel bir otel ve hizmet diyebilirim. Kış tatili ve kayak için birçok otele gittim ancak burası en güzeli. Yemekler çalışanlar resepsiyon karşılama herşey çok güzeldi. Kış otelleri içinde en çok beğendiğim otel oldu. Özellikle restaurantta yeme içme müdürüne teşekkür ediyorum güzel yemekleri ve garsonların inanılmaz ilgi ve güleryüzü için. Yemekler çok lezzetli ve çeşitli. . Kayak hocaları da gayet güleryüzlü ve yardımsever. Her seviyeye göre pist var. Kısacası herşey çok güzeldi annem ve çocuğumla çok güzel bir tatil geçirdim en kısa zamanda tekrarlamayı düşünüyorum. Kış tatili için kimse buradan başka otel bakmasın diyorum.

Ramada Resort Erciyes 31/10/2018

Ramada Resort Erciyes hakkında yorum ve düşüncelerinizi bu sayfadan paylaşabilirsiniz.

İslami Tatil Yorumları

İslami Tatil Yorumları olarak muhafazakar tatil konusunda herkesin kendine en uygun tatili yapmasına yardımcı olmayı hedefliyoruz.
Yapmayı düşündüğünüz muhafazakar tatil için gideceğiniz otelde sizden önce konaklamış ve orayı deneyimlemiş gerçek kişilerin yorumlarından faydalanın.
İslami Tatil Yorumları her zaman rehberiniz olarak yanınızda !