Tacün Nisa Delta

Yorumlar (10 Yorum)

semratahacicek 28/06/2017

Cevap Yaz

Merhabalar. Bunu bir vicdan borcu olarak gördüğüm için yazıyorum. Biz çektik Siz gidip rezil olmayın. Kimisi yazmış ki Allahtan korkun. Emin olun korkuyoruz çok şükür o yüzden yazıyorum zaten bizim gibi milletin de hayalleri boşa gitmesin diye. Paramızı alana kadar bile neler çektik. Geçen sene gittik ilk kez. Bugüne kadar gördüğüm İslami oteller içinde bu kadar sıkıntılı her şeyi ama her şeyi kötüler üstü kötü böyle bi otele daha denk gelmedim. Yemekler kusmaktan öteye gitmiyor. Köfte bile kötü ya. Yiyecek bir şey bulamıyorsunuz. Tuvaletler çok affedersiniz sürekli pislik içinde, kokudan geçilmiyor. Oda milattan önce kalma kırık dökük kliması vs. Bozuk. Birçok misafirden de klima çalışmıyor şikayeti duydum. Havuzlar aman Allahım pislik pislik. Kum havuzu sanarsınız içini. İşin kötüsü o kadar şikayet olmasına rağmen muhatap alınacak adam gibi bir insan yok, hepsi stajyer öğrenci gibi çocuk. Herkes birbirine bakıyor. Hani ne para koparsak kârdır gibi. İkinci gün döndük. Allahım bir daha düşürmesin. Ben bunu paylaşmalıyım diye kendime söz vermiştim sözümü tuttum. Gerisi size kalmış arkadaşlar!

esradpu 18/04/2017

Berbat bir tatildi.Hizmet kalitesi,yemekler,temizlik her şey çok kötüydü.Şu ana kadar gördüşüm en pis oteldi,muhafazakar konseptli diye insanları sömürmekten başka hiçbirşey değil.yemekler,havuzlar,oda hepsi pislik içinde.

aynur07 31/10/2016

Cevap Yaz

öncelikle kesinlikle muhafazakar bir otel değil bayanlar bölümü güya ayrı eylül 25 te kapattılar baylar havuzunda bayanlarda yüzüyor çalışan 3-5 kişi yemekler berbat 2 aile gittik midemiz bozuldu hep patates, acı balık, hazır ucuz köfteler. kalitesiz pastalar zaten önceden rus oteliymiş. adı jeans clup otel .otelin amacı rus-türkiye geriliminde gelmeyen ruslar yerine yerli turisti çekmek reklamlarla .bence başardılar ama çok beddua aldılar.ben kesinlikle hakkımı helal etmiyorum berbat bir tatil geçirdim.keşke hersene gititğim gerçek muhafazakar otelime gitseydim.

Bülent A 04/10/2016

Bizler üç aile Eylül ayında tatile gittik her şey çok güzeldi, gayet memnun kaldık..Yemek, animasyon, havuz, deniz v.s her şey çok güzel, sadece kendilerine tavsiyem temizliğe biraz daha önem, sadece o kadarcık... Seneye listenin ilk başında yer alacağı kesin...

smyryvs 24/09/2016

Cevap Yaz

Bu otelin asla ve asla 5 yildizli otel olduguna inanmiyorum internetteki fotograflarina aldanipta tatil icin gelme gafletinde bulunduk yemekleri berbat otesi 7 kisilik ailem ile geldim hepimiz ac kaldik pilavi patatesi salatasi bile lezzetsizdi. Cay icecek dogru duzgun cafesi bile yok sadece lobbyde havuz basinda karton bardakta self servis alinan cay haric. Oglen yemekleri plastik tabakta bayat ekmekler adi pizzalar... etrafta otel yetkilisi garson bulmakta oldukca zor ayrica lobbyde cayinizi kahvenizide kendiniz aliyorsunuz. Bu paralari sokakta bulmuyoruz bu otel gibi asla haketmeyen otellerede bizim gibi fotograflara aldanip asla gelmeyin ben yorumlara kandim asla bahsedilen gibi degil ben yandim siz yanmayin paranizin degerini veren isletmelere otellere gidin ama bu otelin kapisindan gecmeyin

Sude B 16/09/2016

ortam olarak güzel, ama temizlik konusunda pek iyi değildi. yemekleri güzeldi ve çeşitlilik çoktu. Animasyonları iyiydi. Fiyatına göre çok iyi bir otel genel olarak biz eğlendik ve güzel bir tatil geçirdik.

Selman T 15/09/2016

Cevap Yaz

Otele giriş anından beri toplam 3 gün boyunca tatmin edecek hiçbir şeyle karşılaşmadık.Odaların pisliğinden tutun da odadaki yemek kokusuna oteldeki ışıklandırma sisteminin olmayışına (her yer karanlık) yemek seçeneği yok olmamakla beraber tat lezzet sıfır şu an hala oteldeyim canı canlı tüm izlenimlerimi de paylaşırım.Selman Türkay 05065486419

e_girgin 14/09/2016

Antalya Kemer Tekirova da aile tatili için uygun , geniş bahçeli plajı sakin tesis eski olmasına rağmen , çalışanlar ilgili ve titiz mutaassıp aileler , çocuklu aileler için uygun , akşamları geniş bahçesi gün boyu ikramları ve saatleri de yeterli

Turan S 14/09/2016

Cevap Yaz

Yemekler güzeldi, soğuk icecekler iyi değildi. Genel olarak alt yapı ve iç design tamamen yenilenmeye ihtiyaç duyuyor. yüzme havuzları ve bayanlara özel plajlar da iyi ayrılmamıştı. Cok rahat etmedik açıkcası ama yeme içme bol ve yeterli denilebilir. Odalar rezalet, dar yataklar eski, hijyenik olarak yetersiz. Klimalar traktör motoru gibi beyninizi zonklatıyor.

Didem A 20/08/2016

Bu otelle ilgili çok kötü yorumlar okuyup gelmeme rağmen keyifle ayrılıyorum o kadar abartılı kötü yemekler yok hatta yemekler baya lezzetli sadece ortam temiz değil hakkaten...denizi harika havuz büyük ortalama bir tatil için ideal en azından bu paraya bu hizmet normal diyor insan.

İslami Tatil Yorumları

İslami Tatil Yorumları olarak muhafazakar tatil konusunda herkesin kendine en uygun tatili yapmasına yardımcı olmayı hedefliyoruz.
Yapmayı düşündüğünüz muhafazakar tatil için gideceğiniz otelde sizden önce konaklamış ve orayı deneyimlemiş gerçek kişilerin yorumlarından faydalanın.
İslami Tatil Yorumları her zaman rehberiniz olarak yanınızda !