Zehra Hotel

Yorumlar (20 Yorum)

Enes C 14/03/2018

Cevap Yaz

Carsiya yakin guzel yesil bahceli yemekler temiz ev tadinda ve bir hafta farkli yerlerde gununuzu gecirebilir olüdeniz saklikent kayakoy dalyan ve dahasi doga icinde bir tatil icin dogru adres zehra Hotel tavsiye ederim

Cumali K 27/01/2018

Kalite oranı en düzgün işletme diye düşünüyorum odaları temiz ve personel güler yüzlü cana yemekler harikaydı herkese tavsiye ederim teşekkürler şef Deniz mezeler çok ama çok lezzetliydi havuz tertemizdı sahra Otel teşekkür

omeruludag 07/09/2017

Cevap Yaz

Bayram tatili için gittiğimiz Zehra otel de arkadas tavsiyesi ile gittik büyük ve rahat bayan havuzu çeşitli ev tadinda yemekler çalışanların Güler yüzlü olması bayanlara ait mescit erkek lere ayrı mescit olması tam bir aile ortamı yaratiyor her icin teşekkürler seneye görüşmek dileğiyle

Öznur K 28/08/2017

Eveeet giderken kötü yorumları gözardı edip gitmiştim keske etmeseymişim yemekler çok kötü personel ilgisiz havuzu kötü denize uzak teknik servis ilgisiz temizlik eh işte birkaç kişi dışında gülen yok çalışan memnuniyetsiz bizden memnuniyet beklemeyin çocuklarımız azar yiyip durdu gidene kadar Ercan bey diye biri baya ilgilendi gidince hatır soran yok ilgilenen yok kısacası asla bir daha gitmem kesinlikle kimseye tavsiye etmem

Ahmet K 28/08/2017

Cevap Yaz

Yemekleri çeşitleri güzel değildi genellikle aynı tür yemekler çıktı. Odada bir defa su kesintisi yaşadık. Hamamı ve masörü çok iyiydi. Masör Varol beye teşekkürler. Erkek havuzu 1.4 m boyunda yetersizdi. Gece etraftan gelen gürültüler yüzünden uyku problemi yaşadım. Personel ilgisizdi.

alperen f 27/08/2017

19-25 Ağustos tarihlerinde eşim oğlum ve ben Zehra otelde kaldık.Yorumları okuyup tereddüd ile geldiğimiz otelde güler yüzlü personel ile karşılandık.Kaldığımız sürece yorumlarla hiç alakası olmayan bol çeşit yemek ile hergün yapılan genel temizlik ile yeşillikler içinde şirin bir otelde kaldık.Böyle bir beldede muhafazakar otel işlettikleri için tüm emeği geçenlerden Allah razı olsun.Ölüdeniz 'e gitmeyi düşündüğümde gideceğim tek adres ZEHRA OTEL Teşekkürler

Gülnaz Ş 24/08/2017

Cevap Yaz

Biz üç senedir zehra otelin misafiri oluyoruz ve ben çok memnunum güler yüzlü personeli ve temiz bir aile ortamı var benimle 3 senedir ilgilenen Zeliha hanım ona ayrıca teşekkür ediyorum ve herkeze zehra oteli tavsiye ediyorum

symydn 24/08/2017

Buradaki olumlu yorumlardan yola çıkarak İslami bir otel olmasından dolayı Zehra oteli seçmiştik. Ailenizle keyifle tatil geçirebileceğiniz çok güzel bir otel. Kafa dinlemek için birebir. Biz anne kız baş başa 5gün kaldık, yeni döndük ve çok eğlendik. Özellikle tatilimizin başından sonuna kadar bizimle her konuda ilgilenen ve gerçekten çok yardımcı olan Ercan Beye özellikle çok teşekkür ediyoruz

Nurgul A 07/08/2017

Cevap Yaz

5 gece kaldığımız zehra otelden gayet memnun kaldık otel calisaninin güler yuzlulugu samimiyeti bizim çok hoşumuza gitti odaların temizligide güzel yemeklerde gayet lezzetli bence İslami konsepte çok uygun bir otel sadece tek sıkıntı otelin denize olan uzaklığı ama plajada gayet rahatlikla 10 15 dkya gidiyorsunuz biz iyiki zehra oteli secmisiz fiyata göre de hizmeti çok çok iyi zehra otelin güler yüzlü çalışanlarına ve otel yönetimine bizi güzel agirladiklari için teşekkür ediyorum

tvhd 05/08/2017

Zehra otelin en tatmin edici yanı çalışanların samimiyeti ve ilgisi. Mükemmeli arıyosanız hiç bi yerde bulamazsınız. Alkolsüz arıyorsanız en temiz yer burası. Yemekler israf edilmeyecek kadar çeşitli. Otelde temizlik ve düzen var. Bayanlar havuzunda rahatça eğlenebilirsiniz. Plaja sıfır değil ama otelin önünden kalkan dolmuşlarla ölüdenize ve fethiyeye kısa sürede ulaşabilirsiniz. Ailece çoluk çocuk gelecekseniz yerinizi burdan ayırın derim. Hiç mi olumsuz tarafı yok derseniz arayan, görmek isteyen tabi ki görecektir. Otelin ayarladığı turları biraz araştırın farklı seçenekleri de değerlendirin derim. Otel yönetimi..#biz üç bayan arkadaş. İkramınız ve cömerliğiniz için teşekkürler.

Abdullah G 02/08/2017

Cevap Yaz

O kadar yoldan gelip de bu kadar güzel bir yer bulmam beni çok mutlu etti. Öncelikle çalışanların sıcakkanlı ve samimi olması takdir edilecek bir durum. Yemekler çok güzeldi, temizlik ise tam bir islami otele yakışır şekildeydi sadece çay ve kek saati çeşitleri artırılmalıdır. Havuzların temiz olması çevresinin ormanlarla çevrili oksijenin bol olduğu çok güzel bir yer. Ailemle çok güzel bir tatil geçirdim ve tekrar yine geleceğim. Tüm çalışanlara ve müdüre Gülseren hanıma bize böyle güzel bir tatil yaşattıkları için çok teşekkür ederim.

fzg-fzg 17/07/2017

Öncelikle yemekler konusunda şunu söylemek istiyorum ki gerçekten benim damak tadıma uygun lezzetli ve temizdi. Çeşit konusunda biraz yetersiz görüyorum sadece. Özellikle havuz başındaki ara öğün kısmında sürekli aynı çeşit kek ve poğaça yerine farklı atıştırmalıklar olabilir. Odalarımız istediğimiz zaman temizlendi ve temizlikten memnun kaldık. Banyomuz ve tuvaletimiz tertemizdi ve klima da hiçbir sıkıntı yaşamadık. Bayanlar havuzunda ekstra olarak etkinlik tarzı ve yiyecek-içecek kısmının zayıf olduğunu düşünüyorum. Otelde animasyon olayı nerdeyse yok. Olduğu zaman da 0-5 yaş grubuna hitap ediyor. Yetişkinler veya gençler için herhangi bir şey yok. Otelin en büyük eksikliği bu haricinde personellerinin güler yüzlülüğü ve sıcak kanlılığı ayrıca edinilen dostluklar bu eksikleri örttü. Egosu olmayan insanlarla birlikte çok güzel arkadaşlıklar ve dostluklar kurabileceğiniz bir yer. Sakin,sessiz,huzur dolu bir tatildi. Teşekkür ederiz :)

Bayram A 05/07/2017

Cevap Yaz

Şu an oteldeyiz, Havuz berbat, çocuktan geçilmiyor, denize uzak, animasyon olayı yok, tuttuğum oda jakuzili fakat jakuzisi bozuk. Teras yalanına kanmayın, ucuz oda işinizi görür. Yemekler idare eder. tüm kapaklı içecekler paralı, her şey dahil dediğine bakmayın her şey paralı deselermiş daha iyi olurmuş.

hakan b 13/06/2017

21 Mayıs tarihinde girdiğimiz ve dört gece kaldığımız Zehra otelden oldukça memnun kaldık. Yemekler ve de özellikle tatlılar çok çeşitli ve lezzetliydi. Havuzlar ve kaydıraklar güzeldi. Personel güler yüzlü ve yardımcı idi. Özellikle müdüre hanımın bizler için yaptıkları unutulmazdi. Bahçesindeki ağaçları, temiz havası ve konumu ile Zehra otel beklentilerimizin tam karşılığını verdi. Uygun fiyata, İslami hassasiyetlere özen gösteren bir otel arıyorsanız Zehra otel tam size göre...

SERKAN K 04/06/2017

Cevap Yaz

Mayis sonu tatilimizi zehra otelde yaptik. Fiyata gore mukemmel diyebilirim. Pişman olmayacaginizdan eminim.bolge olarak super cevrede gezilecek cok fazla yer var sıkılmayacaksınız. Havuzlar guzel odalar guzel en onemlisi hizmet guler yuzlu bu bile yeter. Iyi tatiller

Mehemet Vefa K 12/03/2017

2016 yılında gittiğimiz Zehra otel in çalışanları güler yüzlü ve samimi olması bay ve bayan havuzlarinin ayrı olması çarşıya yakın olması aile ortamı yaşatmaları nedeniyle Allah in izni ile eylül de oradayız

mustafapolat1071 05/10/2016

Cevap Yaz

yemekhane temizliği ve yemekler güzel değil. odada perdeler camı tam kapatmıyor. yemek yapıldığı vakit ortalığı kötü bir koku kaplıyor. yemek ve temizlik benim için önemli olmadığı için kesinlikle önermiyorum.

Ömer K 30/09/2016

Eylul başında geldiğimiz ZEHRA OTEL kendisine has özelikleriyle bize çok guzel 6 gecelik bir tatil imkanı sundu olimpik bayan havuzu her gece çocuk kulubu ve aktiviteler ve tekne turları yemekler güzel ve bol çeşit mezeler ve tatlılar harika .....

Burak Y 20/09/2016

Cevap Yaz

Odalar rezil doğru dürüst dolap yok. Esyalar sıgmiyor. Havuzlar hic yeterli deil. Yemekleri cok yetersiz. Hazır gidalar önümüze geliyor. Ana yemekler iki çeşit. Tavuk ve patates kızartması genelde. Patatesle karnımizi doyuruyoruz. Salata çeşitli. Bol sivrisinek mevcut. Ilaclama yok. Hayatimda bu kadar cok servis beklemedim denize giderken... ve gelirken... hic ilgi yok. Mutfak pek temiz deil. Kisacası rezil bir hotel. Biz 4 gun zor kaldık. Kalacaklar lütfen bu onerileri alsinlar. Herkese mutlu tatiller.

Yorumcu01 20/08/2016

Otelin onunden dolmus geciyor kolaylikla fethiye ve oludenize gidiliyor. Konumu cok iyi, doviz bozdurmak icin, alisveris icin, yuruyus icin. Odamizda wifi cekmiyordu, havuzun orda cekiyordu. Havuzun temizligi iyiydi. Bay ve bayan havuzlar guzel ayrilmis. Bayanlara havuzun orda mescid var. Otelde aksamlari cok sinek vardi. Odalarin temizligi orta derecede. Yemeklerde cok cesit yok, ve lezzet konusunda orta. Restoran temizligide orta derecede. Aksamlari animasyon pek yoktu. Otelin personel (bi kac istisna disinda) ve servisi benim icin sinifta kaldi.

İslami Tatil Yorumları

İslami Tatil Yorumları olarak muhafazakar tatil konusunda herkesin kendine en uygun tatili yapmasına yardımcı olmayı hedefliyoruz.
Yapmayı düşündüğünüz muhafazakar tatil için gideceğiniz otelde sizden önce konaklamış ve orayı deneyimlemiş gerçek kişilerin yorumlarından faydalanın.
İslami Tatil Yorumları her zaman rehberiniz olarak yanınızda !